گروه برق دانشکده سما مسجدسلیمان


هوایی انتقال برق کشور است و براي نخستین بار در جهت افزایش ایمنی و امنیت نیروي کار که بالاترین سرمایه میباشد در شرکت تعمیرات انتقال نیروي برق تهران ( متانیر )، اداره تعمیرات خطوط هوایی قم، به مرحله اجرا در آمده است.امید است چنین روشی پایه گذار استفاده از روشهاي نوین کاري به منظور بالا بردن بهروري و ایمنی پرسنل و کاهش تلفات جانی گردد




تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط reza alivand

این فیلم زیبای آموزشی به نحوی کامل و جذاب و جامع نحوه کار یک توربین گازی را به همراه ژنراتور آن با ریز جزئیات نمایش میدهد.

               




تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط reza alivand

اگر دوست دارید بدانید برق شهری میتواند چه نقش های جالبی در زندگی روزمره شما انجام دهد و همینطور اگر جزو افرادی هستید که کلا برق رو جدی نمیگرند و احساس برتری هوش انسانی به این به اصطلاح "خادم خطرناک" رو دارند توصیه میکنیم این کلیپ رو دانلود و مشاهده بفرمایید تا ببینید برق شهری چه بلایی برسر یک ککتل خشک و خام و کم آب و بی رگ و خون که تنها شاید بخاطر کمی گوشت در ترکیباتش شباهت کوچکی به بدن انسان دارد میاورد.شاید تلنگری باشد برای برخی دوست داران برق!

 




تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط reza alivand

تحلیل گران انرژی اعتقاد دارند: بادهای دریایی یکی از مهمترین منابع انرژی در آینده خواهد بود. فن آوری طراحی و ساخت توربین بادی offshore wind در این زمینه نیز رو به پیشرفت می باشد.

 

 

 

 

 

برای مثال، پتانسیل باد دریایی در اروپا،  بسیار زیاد است ، و سهم انرژی باد به برق در اروپا به طور چشمگیری در چند دهه آینده افزایش خواهد یافت بطوریکه قادر به پاسخگویی به تقاضای این قاره بیش از هفت بار است، که این مسئله توسط آژانس محیط زیست اروپا (EEA) حدود 30-40 بار تا سال 2020 و 100 برابر در سال 2030 انجام شده است.

 

 

 

 

 

اندازه متوسط ​​مزرعه باد دور از ساحل در هر سال در حال افزایش است و با این روند رو به رشد و حرکت به سمت پروژه های بزرگ در آینده، شرکت ها می توانند در آب های عمیق تر و در شرایط سخت تر در دریا سرمایه گذاری نمایند.

 

 

 

 

شرکت morphocode طرحی از توربین های بادی ارائه نموده است که از فضای بالای توربین یا همان nacelle برای سکونت استفاده نموده است. که در واقع این یک سرپناه ثابت و یک واحد مسکونی برای یک گروه از تکنسین های نگهداری توربین می باشد.

 

 

 

 

توربین های بادی باید به طور مستمر سرویس شوند. ساکنان این اتاقک باید مراقبت از بازرسی های فنی، نظارت و نگهداری از تجهیزات لازم برای بالا بردن طول عمر توربین تا زمانی که ممکن است داشته باشند. در اینجا اتاقک توربین درواقع ترکیبی از محیط زندگی و کار در یک نهاد واحد و در یک فضای غیر معمول است.

 

ترجمه: شهرام مرادی

منبع:

http://morphocode.com/work/arch/wind-turbine-loft/




تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط reza alivand
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 190
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content